Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~grzala | użytkownik

imię i nazwisko adresdom zarejestrowany06.02.2007 @21:38:40 ostatnio na stronie23.01.2015 @10:49:51

forever young

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwmagic-unicorn.soup.io Gadu-Gadu2967419
digarty74 komentarze2007 posty na forum19

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~marzenaabl    27.04.2010 @09:17:57
_______
little miss scared-all
http://www.miriamvintage.blogspot.com
~breathofindustry    25.04.2010 @21:15:15
rozgrzeszam :d
_______
oddycham przemysłem
~breathofindustry    25.04.2010 @11:53:24
hehe ;d
_______
oddycham przemysłem
~Kasiulka7    25.04.2010 @09:39:27
Dzięki, fajnie że się spodobało. Pozdrawiam
_______
"Jeśli Wiara Czyni Cuda, Musisz Wierzyć, Że Się Uda"
~breathofindustry    25.04.2010 @02:35:49
może i prawidłowe skojarzenie ;>
_______
oddycham przemysłem
~kamilszczep    27.03.2010 @22:23:55
toteż w przeciwieństwie do ciebie, zaglądam tylko CZASEM a nie spędzam tutaj długich godzin w oczekiwaniu na komentarze i oceny, a kto jest lamą, to jest lamą ]:->
~kamilszczep    27.03.2010 @17:44:31
jakoś nie odczuwam potrzeby odwiedzania co chwilę diga ;]
~kamilszczep    26.03.2010 @22:51:38
ty większa ;]
~maciek238498    12.03.2010 @15:27:12
dziękuję.
~telariMoira    29.11.2009 @16:04:52
kurcze, nowość
~telariMoira    29.11.2009 @16:00:38
oni wszyscy podobni : )
~gandalf303    15.11.2009 @18:49:14
Dzięki za opinię.
~kumiko3    15.11.2009 @15:11:36
dzięki ^^
_______
`sukcesy trwają, dopóki ich ktoś nie spieprzy. porażki są wieczne`
~wudz    14.11.2009 @21:26:48
Następna seria będzie czarno-biała i będzie więcej rozmiarów
_______
jak robisz chujowe zdjęcie to nie nazywaj ich abstrakcjami, nie?
~wudz    14.11.2009 @15:05:23
Cena dla ciebie 50zł . Rozmiar uniwersalny: szerokość 62cm, długość od karku 80cm. Więcej zdjęć u mnie na digu . Pozdrawiam.
_______
jak robisz chujowe zdjęcie to nie nazywaj ich abstrakcjami, nie?
~wudz    13.11.2009 @16:34:30
Pisałaś że lubisz takie koszulki http://www.digart.pl/praca/4550374/I_Hate_Haters_2.html . Zainteresowana kupnem?
_______
jak robisz chujowe zdjęcie to nie nazywaj ich abstrakcjami, nie?
~inSSidDe    01.11.2009 @22:20:06
tak na Bydgoskiej Zawiszy
_______
http://www.joannajeszka.webs.com Nie dziekuj lecz ocen
Zapraszam do obejrzenia mojej galerii
mój profil na maxmodels http://www.maxmodels.pl/joanna_j.html
~bakosz    01.11.2009 @22:18:49
milo dostać pozytywną opinię...
Dzięki ślicznie
~texx    21.10.2009 @00:40:09
dzieki
~AsiekDz    20.10.2009 @21:53:50
Dzięki
_______
Zapraszam
~sysun    20.10.2009 @21:48:30
W sumie to masz rację. I zawsze można się trochę pobawić z kolorami podczas przerabiania ;D
_______
Jestem miłością, jestem muzyką, chodźmy tańczyć.
~sysun    20.10.2009 @21:45:01
No ładny, ładny ale nie jak całe zdjęcie jest niebieskie niezależnie jakie się ustawi parametry ;|
Haha
_______
Jestem miłością, jestem muzyką, chodźmy tańczyć.
~sysun    20.10.2009 @21:41:06
no może nie pod tym względem ale zdjęcia wychodzą niebieskie i mocno szumią. To akurat udało się zrobić jako tako ;D
Dziękuję
_______
Jestem miłością, jestem muzyką, chodźmy tańczyć.
~Nesta00    20.10.2009 @21:25:30
och dziękuje za rady
~bobuilder    20.10.2009 @21:23:54
hehe ^^
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 17 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt